| 100% MOSCATELL
Elaborat amb Moscatell. Prové de vinyes de muntanya pròpies de la Vall de Rials (Alella). La segona fermentació s’ha realitzat en ampolla (mètode tradicional), s’ha utilitzat el propi sucre residual (parant la primera fermentació amb fred) per realitzar la segona fermentació a l’ampolla, per tant no s’ha addicionat sacarosa com és habitual en aquests tipus de productes. Com a mínim té una criança de 12 mesos, tot i que ha estat pensat per aguantar llargues estades a l’ampolla abans del degorjat.
De color daurat pàl.lid amb reflexos verdosos. En nas presenta uns aromes molt intensos a herbes aromàtiques fresques (menta), a fruites blanques fresques (préssec), tropicals (litxi) i florals (flor de llimoner). A la boca la bombolla es mostra cruixent, ben integrada al vi, refrescant i accentuant totes les característiques del producte. Es noten una estructura ben present i tacte cremós originat per la criança en lies. Els sabors són frescos i agradables als aromes percebuts al nas, de final dolç i molt llarg.
El seu maridatge pot arribar a ser molt original, des d’un aperitiu ben fred, a formatges de diferents característiques i sobretot per acompanyar gran varietat de postres dolços.
| Moscatell original, fresc i dolç a la vegada !
|
|