EmpresaProductesVinyesEnoturismeContacteBotiga
CAT | CAS | ENGAlella Vinícola
  Activitats en Vinyes
Vols ser testimoni de la verema? I participar en les tasques pròpies dels viticultors? Vine a les finques d'ALELLA VINICOLA, a conèixer i realitzar les activitats que permeten extreure el millor dels ceps i elaborar els nostres vins MARFIL.

Realitzem activitats com "LA VEREMA", per gaudir d'una de les èpoques més alegres i tradicionals de l'any al món vitivinícola i, a més, conèixer els secrets de l'elaboració del vi. Una experiència única!

Les activitats a la vinya proposen una estona divertida i diferent, a l'aire lliure, en el que podrem oblidar-nos del stress del dia a dia.

Els treballs que es poden desenvolupar a la vinya depenen del cicle biològic de la vinya. D'aquesta forma, al gener podrem podar, a l'abril observar els processos de brotació de la planta i, al setembre... veremar!.

L'activitat està composta per
- Experiència en vinya: verema o poda.
- Dinar
- I para acabar... visita a la bodega: procés d'elaboració del vi, degustació.

Les activitats en vinyes tenen, aproximadament, una durada de 3 hores, per trajectes fàcilment transitables a peu, i es preparen per a grups concertats d'entre 15 i 20 persones. Segons disponibilitat i climatologia.
Necessari vehicle propi.





 

 
   Empresa · Productes · Vinyes · Lots · Contacte Alella Vinícola - Can Jonc Restaurant Maquinaria usada y equipos industriales